Veelgestelde vragen
Er is fraude gepleegd met mijn account, wat nu?
- We raden je aan dit zo snel mogelijk te melden bij de klantenservice van Albert Heijn en aangifte te doen bij de politie.
Kan ik mijn cadeaukaart retourneren of omruilen?
- Het is helaas niet mogelijk om cadeaukaarten te retourneren of om te ruilen.
Ik heb mijn cadeaukaart niet ontvangen, wat nu?
- Je kunt contact opnemen met de klantenservice van Albert Heijn, zij kunnen de kaart nogmaals versturen.
Het lukt mij niet om mijn cadeaukaart te verzilveren, wat nu?
- Voor vragen of problemen met verzilveren kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van het merk waarbij je probeert te verzilveren.
Hoelang is mijn cadeaukaart geldig?
- Dit wisselt per kaart en is te vinden op de productpagina en bevestigingsmail van de desbetreffende kaart.
Kan ik mijn cadeaukaart inwisselen voor geld?
- Het is helaas niet mogelijk om je cadeaukaart in te wisselen voor geld.