Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Er is fraude gepleegd met mijn account, wat nu?

  • We raden je aan dit zo snel mogelijk te melden bij de klantenservice van Albert Heijn en aangifte te doen bij de politie.

Kan ik mijn cadeaukaart retourneren of omruilen?

  • Het is helaas niet mogelijk om cadeaukaarten te retourneren of om te ruilen.

Ik heb mijn cadeaukaart niet ontvangen, wat nu?

  • Je kunt contact opnemen met de klantenservice van Albert Heijn, zij kunnen de kaart nogmaals versturen.

Het lukt mij niet om mijn cadeaukaart te verzilveren, wat nu?

  • Voor vragen of problemen met verzilveren kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van het merk waarbij je probeert te verzilveren.

Hoelang is mijn cadeaukaart geldig?

  • Dit wisselt per kaart en is te vinden op de productpagina en bevestigingsmail van de desbetreffende kaart.

Kan ik mijn cadeaukaart inwisselen voor geld?

  • Het is helaas niet mogelijk om je cadeaukaart in te wisselen voor geld.